• bloglovin
  • Gårdagen i bilder!

    Det var en som önskade bilder från Tullstorp och gårdagens hingstvisning! Tyvärr stod det massa barn ivägen så jag kunde inte ta ett enda bra kort, de är suddiga och urusla. Dessutom hade jag ju bara telefonen så man kan ju inte begäga alltför mycket. MEN, här får ni lite bilder i alla fall, kanske ser ni något :)


    Fullt med folk!









    Jan Brink i egen hög person :)


















    En del avkommor visades.


    Ridhuset, jag satt bak i vagnen som nordsvenska hingsten Glim drog!



    På väg från Tullstorp



    Ronnys nordsvenska föl, några dagar gammal!

    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Helena

    Åh vilken söt fölunge :D den vill jag ha!

    2011-03-20 @ 21:26:37
    URL: http://travgalen.se
    Postat av: fridan

    åååh. massa bilder :D lite suddiga men det gööör inget! fast nu är jag ännu mer depp att jag inte var där, haha :D



    sv: jo idag har vi även travat lite :) så det är skönt att de är bättre! jag jobbar tis o tors denna veckan, bytt bort ons pga träningen.. men nu kan vi ju inte träna ändå, typistk :(

    2011-03-21 @ 21:55:13
    URL: http://kaloescha.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0