• bloglovin
  • Har inte varit hemma

    på hela dagen... Jag har varit överallt och flängt idag känns det som! Praktik till 16.30, sedan hämtade jag mammas bil eftersom min är på verkstaden, därefter fort hem för att byta till stallkläder, vidare till stallet där jag gjorde det vanliga förutom red eftersom det var så urtråkigt väder, middag och mys framför brasan hos Emma, ner till mormor för massa prat och soffmys och för en stund sedan kom jag hem igen, puuuuuh, VILKEN dag! Den har varit lång men inte så fysiskt ansträngande, jag får ju tänka på min förkylning. Det har varit så skönt att få träffa folk och prata, har känt mig himla ensam här i min lägenhet när jag legat med influensa! :(

    Nu väntar sängen! Jag hoppas verkligen på att vädergudarna är på min sida i morgon, för då SKA jag rida och
    träna lite trick med min älskade prins! Godnatt!


    En av alla mina favoritbilder på Oden! Dressyrtävling i Osby hösten - 2009

    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0