• bloglovin
  • Idag

    Nu har jag precis kommit hem från stallet. Morfar och jag körde som sagt en sväng med träningsvagnen i eftermiddag. Det gick jättebra och vi tog en runda som går genom villakvarteren, där var en hel del trafik, men det bekommer ju inte Oden! :) Tidigare idag var vi och hämtade maratonvagnen, vi var osäkra på om den skulle få plats i transporten men den gick in utan bekymmer, skönt! Nu ska jag köra till stan en vända och se om jag kan hitta ett bra regntäcke utan massa foder till Oden (det vi har använt i vinter vid nederbörd är på tok för tjockt och varmt).


    Så här ser träningsvagnen ut, bilden är dock drygt ett år gammal.

    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Helena

    Svar: Ja verkligen! Jag älskar att rida fort och jag är aldrig rädd att rida i vanliga fall, men när man är på banan, sitter på en tokpigg häst med bara en liten stjärtlapp till sadel och är omringad av massa andra galna hästar med stjärtlapp-sadlar, då är det inte kul längre xD

    2011-03-30 @ 21:53:58
    URL: http://travgalen.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0