• bloglovin
  • Ja det var en DAG i juni!

    Som ni kanske har förstått står min familj mig jättenära och jag har alltid någon att vända mig till vad det än gäller. Alla är experter på sina områden så att säga! När det gäller fotografering har jag ibland mamma till hjälp som mer än gärna ställer upp med sin systemkamera när hon kan. En vacker junidag 2010 var min kära mor med ute hos Oden och tog oerhört många bilder på oss! Jag tänkte bjuda på några stycken från en härlig sommardag, bara för att jag för stunden längtar lite mer än vanligt till sommaren!











    Eftersom jag nyss har lärt mig hur det fungerar med tidsinställda inlängg kanske ni anar att detta är ett sådant, helt rätt, jag är ju på min praktik nu när detta inlägg publiceras! Jag tycker funktionen är superbra, särskilt de dagar jag har fullt upp med annat! =)

    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: fridan

    superfina bilder! vill ha sooommaaaar :DD:



    sv: men guuud vad spännande!!!!! jag vill veta nuuu :D:D:



    haha min pyamas är rosa o hans grå hihi :) men kanske jag ska skaffa en grå jag med då :P

    2011-03-11 @ 12:13:27
    URL: http://kaloescha.blogg.se/
    Postat av: Jessica josefsson

    så fina bilder!!!

    snygg blogg föresten :D

    2011-03-11 @ 15:44:54
    URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/
    Postat av: Mamma

    Ja, det var en härlig dag och en kul plåtning, det får vi göra om!!!!

    2011-03-11 @ 16:38:29
    Postat av: Jessica josefsson

    sv; åh tack!! :)

    hahaha ja ditt namn e ju sjukt snyggt!! :)

    2011-03-11 @ 19:41:24
    URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0