• bloglovin
  • Jag bär på en hemlighet!

    Dessvärre kan jag inte avslöja något förrän om ca en månad, haha! Det är ingen stor grej utan mest roligt om det blir av, den som lever får se! =)

    Idag har jag varit på universitetet, lunchat hästar, lunchat mig själv hos mormor och tagit en promenad i paddocken med min galna häst. Jag kände faktiskt inte för att rida nu ikväll när det blåste lite och det började skymma också. Det var nog ett bra val för Oden hade svårt för att hålla sig till skritt, han var galet pigg men framförallt busig! Knashäst... I morgon ska han få arbeta minsann!


    Januari 2010 - Kom nu hästen så går vi...

    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: tilda

    Superfin blogg du har! Följer dig på bloglovin och skulle bli superglad om du vill följa mig också :)

    2011-03-04 @ 18:50:09
    URL: http://harmonyhorse.blogg.se/
    Postat av: matilda

    SV: Haha, vad roligt.Ja, det är em rätt "häftig" händelse :D

    2011-03-04 @ 20:06:05
    URL: http://matildajusslin.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0