• bloglovin
  • Plugg, stall, och mer plugg...

    det är så min dag ser ut! Sitter och skriver ett arbete i specialpedagogik som jag ska redovisa på fredag morgon, ja samma dag som jag åker till Malmö med Oden, men jag har bett om att få vara först ut på redovisningen så jag ska pysa lite tidigare. Skrivandet går bättre än vanligt men jag fasar för de två engelska texterna som jag måste referera till, suck, jag är kass på engelska, verkligen... Om de ändå hade varit på spanska ;)

    Igårkväll tvättade jag hur mycket som helst, den sista maskinen kör jag nu idag på morgonen, sedan är både mina kläder och Odens grejer tvättade inför helgen! Det känns skönt att ha det gjort. När jag får tid ska jag sätta mig och skriva ner en kom-ihåglista så jag inte glömmer att packa ner någonting, det är ju en hel del saker som ska med och ingenting får glömmas hemma. Nu ska jag sätta på kaffet och sedan fortsätta skriva så fingrarna glöder, vad gör ni denna måndag?


    Ååååååh vad jag längtar till helgen!!!!!

    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Bobbo

    Skulle du glömma, så ring till dina fans! Dom kommer ju på lördagen!

    2011-03-21 @ 10:37:41

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0