• bloglovin
  • Redigerar en film...

    sitter och fixar och trixar lite med ett litet filmklipp från dagen, det kommer ut på bloggen innan denna dag är slut, den som väntar på något gott!

    Efter praktiken idag fikade jag en snabbis med morfar innan jag körde till min prins för att mocka och göra de vanliga stallsysslorna. Det blev en ridtur barbacka i paddocken som följdes av lite trickträning. Jag är SUPERNÖJD med dagens träning, ni kommer att förstå varför när ni ser filmen!!!



    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Maja

    Sv: Så lite så! Ni är en blogg jag kommer börja följa, tror jag kan lära mig mycket gällande dina trickövningar :)

    2011-03-16 @ 22:06:39
    URL: http://maaija.blogg.se/
    Postat av: sandra

    fy fasiken va duktiga ni är ! läängtar tills jag får vara med mina 2 varje dag igen!

    2011-03-17 @ 19:04:56
    URL: http://sandraaplate.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0