• bloglovin
  • Stressig vecka...

    Huuu, ibland stannar jag upp och undrar vad jag har gett mig in på och varför jag håller på som jag gör. Fast det finns nog en mening med det också. Idag har jag praktik till klockan 15.00, sedan blir det stallet direkt efter det, det händer något kul idag men jag tänker inte avslöja mer än att Oden har sovit med fleecetäcke inatt och fläta i manen, hihi!



    Oden i stallgången igår efter ridpasset.

    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Lina

    Ibland är det bara för mycket, men det är livet:)

    Jag vill ha en förklaring snart hur man gör inbakadfläta :D:D Jag har försökt men det går bara inte !!

    Ha en fin dag=) Oden är sååå fin<3 KRAMAR

    2011-03-14 @ 10:56:49
    URL: http://liinahaallberg.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0