• bloglovin
  • Bildbomb - dagens ridpass

    I eftermiddag efter praktiken red jag prinsen i paddocken bakom huset där jag bor. Det tar ca 10 min att skritta från stallet och hem till mig vilket det känns jättelyxigt! Oden var jättemjuk och lydig idag! Jag fick en underbar känsla och satt mest och log under hela passet, wow! Under morgondagen kan det även komma upp ett litet filmklipp från dagens pass, om ni vill se?!












































    Foto: Elin Bengtsson

    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Michaela

    Väldigt fina bilder! Ser så mysigt ut :)

    2011-05-07 @ 11:38:35
    Postat av: Samanta, hästskötare på Island!

    Åh, vad fina ni är! :)

    2011-05-07 @ 12:07:57
    URL: http://samantas.blogg.se/
    Postat av: Elise

    Du har nog Sveriges finaste Nordsvensk! :)

    2011-05-07 @ 14:56:55

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0