• bloglovin
  • Dagarna efter tävlingen

    I måndags fick Oden en lugn mysdag, jag gick med honom ca 20 min, samt betade honom lite grann! Vi tricktränade även lite i paddocken. Han utförde hela registret hur bra som helst, duktiga prins! Igår fick han vila helt eftersom jag hade fullt upp med att skriva arbete under dagen och jobbade på kvällen. Idag däremot var det dags för en ridtur igen! Jag mockade och fixade iordning på morgonen för att senare köra till mormor och hjälpa till med städningen. Därefter cyklade jag upp till stallet och gjorde prinsen fin inför dagens skogstur. Frida och jag klättrade i Hanaslöv ett par gånger och red även lite på små mysiga skogsstigar. Hästarna var pigga och lyckliga över att få komma ut och busa av sig lite! Senare under eftermiddagen red jag Louises häst Pampas i paddocken. Det gick finfint trots att han var ganska pigg och framåt, härligt med en sådan energi! Efter att ha röjt lite i sadelkammaren cyklade jag hem, trött och nöjd efter dagens aktiviteter!


    Mina fina priser jag fick med mig hem efter söndagens tävling!

    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0