• bloglovin
  • En onsdag

    Idag har jag har jag haft praktik 8.30-14.00 Sedan hämtade jag upp min vän på stationen i Alvesta, det stod ju plugg på schemat i eftermiddag! Innan vi satte igång fixade vi de vanliga sysslorna i stallet. Jag har även hunnit tvätta mitt i allt plugg, känns oerhört bra! Vid 19.30-tiden körde jag tillbaka min pluggkompis till stationen i Alvesta så hon kunde ta bussen hem till stan. Jag passade på att tanka bilen inför helgen, huuuuanamej var dyrt det kan vara med bensin! På vägen hem stannade jag till i stallet och skötte om prinsen min. Vi har inte tricktränat på ett bra tag nu och kände därför att det var dags för lite lätt lek i paddocken. Oden fixade den spanska skritten jättefint och låg ner på kommando två gånger, duktiga prinsen! Därefter tog vi en liten promenad på 10 minuter, och innan Oden fick gå in i boxen igen fick han beta lite gott gräs utanför hagarna!



    Nu ska jag fixa lite med tvätten, bädda rent i sängen och sedan sova!

    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Lina :)

    Vilken härlig bild :)

    2011-05-12 @ 16:48:39
    URL: http://liinahaallberg.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0