• bloglovin
  • Fantastisk skogstur med min prins!

    Idag efter praktiken pysslade jag om Oden ordentligt innan jag sadlade och gav mig ut på en underbar tur i skogen. Jag red en väg jag aldrig ridit tidigare och det var riktigt spännande att se var jag skulle hamna. Det visade sig att jag kom ut på en grusväg som ligger ganska nära stallet. Det var en lång runda som tog ca 80 min sammanlagt, då galopperade och travade vi en del där det var bra underlag, men det blev mest skritt eftersom det var lite backar och sten inne i skogen. Jag älskar att komma ut på härliga kvällsturer nu när våren verkligen är här! Det är så underbart att få vara ett med min finaste vän!

    Nu sitter jag i soffan med mitt duntäcke om mig och ska snart krypa ner i sängen, godnatt!


    I skogen


    Nästan hemma


    Picknick i kvällssolen

    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0