• bloglovin
  • Gräs = lycka

    På morgonen igår tog jag och "LillaElin" som planerat en skogstur på Oden och Pampas, det gick jättebra! När vi var klara i stallet tog vi volvon mot Alvesta för att plocka upp Frida. Vi körde till Jönköping för att gå på Charlies vårrea, jag köpte dock ingenting där, men lika glad för det var jag! Vi passade även på att gå in på Hööks som ligger bredvid Charlies. Där köpte jag flugmedel, pälsglans och ett par ridvantar. Det var verkligen inga onödiga köp! Vi hade en jättetrevlig dag, "LillaElin", Frida och jag! På kvällen träffade jag Frida igen, det blev öl, vin, och lyckad utgång! Idag släppte Annica och jag ut våra pållar på bete. De blev så lyckliga! Kort och gott har helgen varit bra!


    Min prins


    Lycka! Bilderna lånade jag från Annicas blogg.

    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0