• bloglovin
  • Plugg, stall, jobb!

    Jeppjepp så har min dag sett ut. Kl 8.15 cyklade jag och mötte min kompis från universitetet. Vi har suttit med vårt arbete idag, pluspoäng till oss! Vi har dessutom hunnit med stallet där det blev en körtur med prinsen. Han var så lugn och duktig, min älskade Oden! Jag tycker det är så skoj att vi har kommit igång med körningen på egen hand! Morfar är ju veteran när det gäller att köra häst, men lilla jag har bara kört själv (utan morfar bredvid mig) ett fåtal gånger. Fast med en sådan duktig "lärare" som morfar-Kenne lär man sig fort! ;) Annica hängde förresten med på turen i eftermiddag, mysigt! Väl hemma i lägenheten igen väntade kaffe och lite mer plugg innan jag körde min kompis till bussen. Kl 18.00 var det posten som gällde, som alltid var tredje fredagkväll... Efter jobbet bjöd mammi och pappi mig på mat, IGEN. Jag har fått mat efter varje jobbkväll denna vecka, inte illa (jag kanske är lite bortskämd men jag inbillar mig någonstans att jag förtjänar det)! Tack mam!


    Dagens bild!

    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: fridan

    mysigt att köra :D var längesen nu, gjorde det med islänningen mkt :)



    hoppas du har skoj ikväll!



    sv: hihi jag har aldrig ens läst hästfocus :O

    2011-05-21 @ 23:01:07
    URL: http://kaloescha.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0