• bloglovin
  • Nitro 21/12-2014

    Som utlovat kommer här bilderna på min älskade Nitro. Förresten firar vi ett år ihop idag, Nitro och jag. För exakt ett år sedan körde jag och sambon och hämtade Nitro hos hans dåvarande ägare uppe i Strömstad. Jag vet att det låter klyschigt, men jag kan knappt förstå att tiden har gått så fort. Jag stannar ofta upp och tänker på hur mycket vi har hunnit med under det här året och inser att det är galet mycket. Allt från inridning till frivilligt körprov och trickuppvisning, bland annat. För varje dag som går ser jag hur Nitro utvecklas och även om hela han är fantastisk på alla sätt och vis, är jag extra imponerad av hans fina steg. Trots suddiga bilder (pga. uselt fotoväder) hoppas jag att ni ser lite vad jag menar!

     

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
    /Jessica
  • bloglovin

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0